Slösöndag

Idag gav jag upp... När jag kollade tempmätaren som sitter i skuggan, visade den 29.2.... i SKUGGAN och helt vindstilla. Helt ärligt så orkar jag inte med denna värme i denna kropp! Jag blev lite gladare sedan när det blåste till och vips så sjönk tempraturen och det kom en stänk regn. Idag blev det en innedag för mig tills vi skulle åka till lilla kusinvitamin som helt plötsligt har blivit stor och tagit studenten. Vart fasen tar tiden vägen ibland?? I sommar åker hon till Boston som Aupair. Jag kommer att sakna denna söta solstråle som alltid är så glad och trevlig.

Nu skall jag pyssla lite här hemma i hopp om att sätta igång lite värkar... men jag hoppas inte på för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0