Solen!

Äntligen har det varit härligt väder i några dagar! I torsdags blev det en heldag hos syrran. Det började med en lunch och avslutades med lite grillat till middag! Det var riktigt skönt att vara ute i solen hela dagen... nackdelen var alla mygg. När vi kom hem var Hobbe slut som artist. Han gick genast och sov för natten med en bucklig nos. Myggen måste verkligen älska hans långpip.


Igår blev det en slapp dag. Vi började med att luncha med Anneli sedan bar det iväg för lite shopping. Det blev jackpot för Hobbe. Han fick ny borste, nya karran, ben mm... Han blev jätte glad när vi kom hem med påsar ifrån Djurmagasinet! På kvällen hade jag tänkt blogga lite men det blev fredagsmys med mr A istället.

En nöjd hund..

Idag blev det återigen en slapp dag även fast vi hann med mycket. Det blev en heldag hos mamma. Men jag tvättade en maskin kläder, borstade och klippte Hobbe, solade plus att mr A monterade fast bilbarnstolen i min bil.
Gud vad härligt att bara ströva barfota i gräset, höra fåglarnas kvitter och bara känna lugnet.
Nu ligger vi och slappar i soffan igen...

Undra vad vi hittar på i morgon om det är fint väder? kanske blir det mammas gräsmatta igen, och en dusch av min fyrbenta lilltuss.
Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att vara på förlossningen i morgon... jag känner mig stor, tung och flåsig. Nu vill jag att den här väntan skall vara över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0