Varmt som attan!

Jag vet inte om man skall säga att det var kanonväder idag eller om det var äckligt varmt. Vi intog mammas gräsmatta (i vanlig ordning) i det härliga vädret. Men vinden stod stilla och likaså solen. Det går ju knappt att andas när det är så här. Mr A satt i solen medans jag och Hobbe intog skuggan. Men jag skall inte klaga, riktiga härliga dagar med solsken och mysigt sällskap gör att man mår gott!

Nu har vi kommit hem ifrån en mysig kväll. Mr A bjöd ut mig på middag, så där satt vi på uteserveringen och njöt av god mat, det var bara vinet som saknades.

Han är ju för mysig min långdrul...



Mr A tror att jag kommer att föda 12 juni, vilket är i morgon. Det återstår att se men jag hoppas att han har rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0