VARMT!!

Så fort jag rör mig så blir jag varm, det finns ingenstans att ta vägen för att kyla ner sig... fan vad varmt det är!

Nu har vi bott hos mamma i några dagar eftersom dom är i Grekland på lite semester. Skönt att kunna ligga ute i friskluften... idag lade jag mig i skuggan och sov någon timme eftersom att Minnah inte ville sova i natt pga att det var så varmt.

Minnah är så otroligt snäll fortfarande. Hon sover mest hela tiden och vaknar med ett leende på läpparna. Igår var vi ute på lite ärenden och vad gör hon? Jo sover!

För två dagar sedan var syrran med familj och hälsade på. Minnah fick träffa sina kusiner.


Lilla Minnah är vaken en stund :-)



Hobbe är som vanligt nöjd med livet och äter lite rester ur en kladdkaka... och Minnah gör det hon är bra på... sover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0