Ännu mer pluspoäng!

Alltså jag tror att mr A är inne i ett stim nu! Igår när jag skulle hämta honom ifrån jobbet så berättade jag att det fanns jätte fina gardiner som skulle passa perfekt till vardagsrummet men dom var lite dyr. Sagt och gjort, då for vi och shoppade dom! Härligt! Nu sitter dom på plats och det blev riktigt bra!


Det syns lite dåligt kanske...

Idag har jag städat mest hela dagen. Jag blir lite less på mig själv för att jag inte orkar samma tempo längre. Det blev en timmes powernap och sedan drog jag igång igen. Nu blir det mellanmål i form av en apelsin.
Ikväll så skall mr A få hänga upp min älskade tavla som jag fick av honom i julklapp. Jag är riktigt kär iden. Det kommer en bild när den hänger på plats!

En nackdel med att vara gravid... Mina fötter har blivit så varma och de luktar inte hubbabubba direkt. Fotbad ikväll kanske!
En fördel med att vara gravid... Jag känner hur det lever om i magen mest hela tiden. Nu kan man se hur min mage rör på sig och det är jätte mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0