Äntligen fredag?

Nja, det innebär jobbarhelg för mig. Fredag och lördag tillbringar jag på mitt arbete. Söndagens skift gav jag bort för jag tänker kika på när mrA spelar innebandy. Jag har varit lat med det, har inte varit på en enda match som han har varit med på men nu blir det ändring.

Idag var det mysigt att vara ute och ta en promenad med Hobbe. Vi bara myste i solen, stannade vid varje gula fläck på snön, skällde ut en liten hund som mer liknade en råtta, och sedan fortsatte vi att mysa.

En otroligt vis vän ifrån Grums har en förmåga att alltid skriva bra saker på sin facebook sida... Härrom dagen skrev hon:

" Kasta ditt hjärta före... och spring efter"


Ordspråket fastnade i mitt huvud. Det kan betyda olika saker men min tolkning är att man skall följa sitt hjärta för att se vart man hamnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0