Fika och dr Phil

Idag tog jag och Hobbe en promenad till Pelle. Det var länge sedan vi var där och det var ännu längre sedan som jag och Pelle kunde sitta och surra om allt och inget. Både han och jag har fullt upp i våra liv så vi ses mest på jobbet och då är det mesta jobbrelaterat. Det var riktigt trevligt att bara fika och koppla av. Han har varit en av mina bästa vänner i många år... fasen vad tiden går fort... och jag kan känna att jag saknar den kontakt som vi hade förut.

De senaste dagarna har jag haft mycket funderingar, både kring graviditeten och lite annat. För att få rätsida på mycket så ringde jag min dr Phil... tänk att ha sin moster och psykolog i en människa. Smidigt som fasen. Det som är så skönt är att hon förstår hur jag menar med mycket och kan ge hennes syn på saker. Nu känner jag mig lite bättre.

Imorgon skall jag med syrran för att kika på brudklänning till henne. Åh vad spännande det skall bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0