Höga kusten!

Helgen har till mesta del bestått av renovering och städning. Nu är det bara lite kvar inna allt är färdigt. Mr A och hans hjälpsamma vän åkte med ett lass skrot till tippen medans jag shoppade lite nytt, precis som det skall vara!

Å vilket ljuvligt väder det var idag. Vi hade planer på att rensa lite hemma och städa undan, men det blev en promenad till Mr A:s hjälpsamma vän istället. Mr A sa att han hade med sig två tjockisar, en som drog i kopplet och en som hasade efter... Hm... Det börjar att bli lite segt att gå uppför med denna underbara mage. Men med tanke på att jag visste att det skulle bjudas på fika så höll jag hoppet om att komma fram uppe.

Efter min vanliga dos av serier som jag alltid ser på söndagar, lite tacopaj och packning så var det bara att sätta sig i bilen och köra upp till höga kusten. Här stannar jag tills på fredag. Jag skall vara kursledare. Jag gillar att vara kursledare och jag gillar att jobba fackligt, men det börjar bli jobbigt att vara hemifrån. Jag saknar min lilla familj.

Nu skall jag bädda ner mig på mitt hotellrum för i morgon vankas det hotellfrukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0