Hoppsan vad länge sedan!

Jag har varit riktigt dålig på att blogga nu ett tag, tråkigt men tiden finns inte riktigt ibland.

Jag har inte riktigt känt mig hemma nu när jag har flyttat in hos mr A. Det är fruktansvärt jobbigt att flytta in till någon även fast det bara är en tillfällig lösning tills vi hittar något större. Men jag måste säga att mrA är väldigt snäll... Här kommer man hem en dag och frågar om vi kan göra om vardagsrummet så att det blir mer vi... nästa dag bär det iväg och shoppar. Nu är det i stort sett bara fondväggen kvar att göra. Han verkligen månar om att jag skall trivas. Tack älskade långdrul!
En sak som han inte kan göra är att det känns fruktansvärt tråkigt och ledsamt att jag väntar mitt första barn, har stora förväntningar och bara längtar... men grejen är att jag inte ens har ett rum att pyssla i. Jag som vill bara planera och möblera till den lilla rackaren. Jag vet precis hur det skall se ut med tapeter, gardiner, matta, möbler och krukor, men jag får fantisera i mitt huvud så länge.

Jag är ju inte dirket smidig nu mer så mr A fick hjälpa mig att hänga upp nya gardiner i köket. Han ser betydligt smidigare ut än mig.


I lördags var mr A på hockey med min halvsyrras sambo så jag passade på och åka till mamma och mysa lite. Hon var barnvakt till mina syskonbarn.



Min hund är som vanligt gamig. När han fick följa med ut på lite äventyr så blev han lite trött på kvällskvisten, men det stoppar ju inte att äta lite paj!



Igår var det fettisdagen. Jag var sugen hela dagen på en semla så bilen for nästan automatiskt till ICA.
Ibland får jag höra att jag inte skall äta så mycket eftersom jag skall gå ner allt igen sedan. Men jag gör som vanligt... struntar i det!
Och den var jäkligt god!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0