Modell och besök

Igårkväll hade jag och Anneli en liten kväll för oss själva. Först var vi och besökte modell för en dag där vi blev sminkad och sedan fotad. När det var färdigt så tog vi några steg in till en pub i stan. Första gången som jag är helt nykter, dricker en cola med is, jäspar vid 21:00 och är hemma vid 23:00. Jag klagar inte iallafall för det var länge sedan jag och Anneli umgicks utan barn och gubbar så vi hann med lite tjejsnack.








Jag lömde ju att berätta... igår när jag kom hem så fanns det paket till mig i vardagsrummet. Jag fyller år i morgon och mr A vet att jag gillar paket. Jag satt mig ner på soffan och läste kortet och kikade på de vackra blommorna. Efter ett tag insåg jag att det var ett nytt vardagsrumsbord på plats, det bord som jag har velat haft i mer än en månad! Han är ju för go långdrulen.


Idag kom syrran, hennes barn, Anneli, Ebba och en liten filippa som Anneli var barvakt till. Det är jätte mysigt att få besök av mina småfavoriter men fasen vad trött man blir! Fyra smårackare som är överallt hela tiden. Men dom är ljuvliga. Synd bara att inte lilla Amanda var med.



Ebba myser med mr A


Passa näsan när lilla Sara är på hugget!


Signe är glad


Hobbe ville fika och Ebba ville mysa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0