Barnvagn-check!

Nu var det någon dag sedan jag bloggade igen. På senaste tiden har det mest varit jobb och jobb. Jag känner mig som en zombie på dagarna eftersom jag inte kan sova på nätterna och på dagarna har jag halsbränna och ständigt hungrig. Samtidigt som det är jobbigt så är det helt underbart.

Igår var jag och Mr A med pappa och hans fru och beställde barnvagn. Jag måste erkänna att det fortfarande känns lite overkligt. Jag kan nog inte fatta helt att i mitten av juni kommer det en liten bebis. Jag kommer säkert inte att vara så förberedd jag vill när dagen kommer men blir säkert bra iallafall. Jag vill att hon skall komma till världen nu!!!! Jag vill inte vänta nå mera nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0