Vårväder

Idag är det riktigt skönt ute. Att bara stå och kisa mot solen och känna värmen är en underbar känsla. Snart är våren äntligen här på riktigt!

Innehållet i Mr A:s vinst, fruktkorgen, bara minskar och minskar... Till slut är det bara mandarinerna kvar för dom var sur...
Så här såg dagens fruktsallad ut


Idag fick jag ett otroligt sug efter jordgubbsmuffins. Åh vad gott det är. Jag var tvungen att ringa Anneli för att fråga om hon kunde baka lite åt mig, men hon hade inte tid... men vi bestämde att vi skulle baka tillsammans framöver. Det kanske är på tiden att jag blir lite mer huslig nu när det väntas en mini mee...
Om lite mer än en vecka fyller jag år... Jag önskar mig jordgubbsmuffins och mammas kålpudding!
Jag längtar tills jag fyller år för Anneli har lovat att göra en smörgåstårta!

Här är min bästis i världen. När det gäller mat och mys är han som en scout... Alltid redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0