Härliga ledighet

Dagen började med en liten tripp till frissan. Nu har jag en mer sommarfrisyr, lite ljusare som passar inför soliga dagar då det kommer att blekas lite.
Sedan blev det lite shopping så att jag var tvungen att åka hem för en liten powernap.
En middag med Anneli stod på tur för att sedan vara barnvakt till hennes busfrön.
Det första Ebba sa när jag kom var "Varför har du rakt hår Jessica?" Hon är van att se mig med lockigt hår. Sedan lärde hon mig att om det är flera träd som står på samma ställe så är det en skog. Hon är ju för härlig...
När Anneli åkte på föräldramötet så ville båda visa mig hur duktiga det är att cyckla, båda har lärt sig att inte ramla utan stödhjul. Gud vad tiden går fort, dom blir ju stor!




Dom visade mig även vad Annelis rabarber växer... hm det har jag helt missat! Undra om jag blir bjuden på rabarberkräm någon solig dag ute på altanen?


Dom klänger som småapor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0