Hoppsan!

Vad länge sedan det var som jag bloggade. Jag har haft fullt upp med roligheter på min semester!

I lördags var det dags för en möhippa till syrran. Det blev en heldag och kväll med mycket skratt! Hon var med sin familj i Östersund, där blev hon hämtad lagom till hotellfrukosten, sedan bar det av hemöver. När dom kom till stöde så fick hon inte åka längre för där stod det en okänd mc-kille och väntade på henne. När de väl kom fram till hembygdsgården i Lucksta så var hon helt säker på att hon hade åkt med min vän Anton... Tji fick hon... När föraren tog av sig hjälmen så var det hennes blivande mans bror (som hon aldrig skulle åka med) Han fick en liten glad smäll på axeln men hon tyckte att det var jätte skoj!




Sedan fick hon byta om till en mer "hottad" klädsel... haha! Hon blev inte helt nöjd...


Min gulliga syrra!
efter lunch så väntade fler festligheter som dans, frågesport mmmm
När middagen var intagen så var det dags för åter en överraskning... helt ärligt så trodde jag att min mage skulle lossna för jag skrattade såååå mycket!
Det var dags för fem manliga strippor att ge en oförglömmlig show...




Dessa män kunde bjuda på sig själv och var sååå suverän! Herre gud vad skoj det var!
Min kväll slutade vid 21:00 tiden men de andra höll igång till mitt i natten.

På söndagen var vi först på morsdagsfika hos mr A:s mamma sedan fick vi ta en tripp till syrran för att hämta henne och barnen och åka på morsdagsmiddag hos min älskade mamma. Jag har den stora äran att ha en underbar mamma plus att jag fick en svärmor som också är underbar!



Lilla Sara gillar att vara med på bild

Mina två grabbar var ju självklart med!



Igår var det dags för husvisning... fortsättning följer....

... nu ringer skalmanklockan, det är dags att inta en liten melonbit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0