Humöret vissnar

... lite här idag. Det är fint väder så jag skulle vilja vara ute och bara strosa och pyssla idag. Jag har ingen ork till att åka upp och lägga mig på gräset hos mamma och jag bor i en fyrkant utan ballkong. Jaha, vad gör jag nu? Inte går jag ut och sätter mig i parken där alla rastar sina hundar, skolans elever springer mm iallafall. Jag orkar inte att gå längre promenader med Hobbe för det gör så ont, så det får väl bli en kort promenad med min bästis på fyra ben som så snällt accepterar att allt går med snigelfart och sedan gå in och småsura....igen. Japp så ser det ut här hos mig idag, förutom några snabba ärenden....



Jag skulle vilja somna om och vakna en annan dag som är lite bättre... med spöregn så att jag slipper få ångest över det fina vädret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0