Måndag= ledig!

Japp då var dagen D här. Första dagen på en lång ledighet. Jag och Hobbe firade med en lång sovmorgon, jordgubbar och mjölk, lite småpyssel och sedan åkte jag på ett litet fackmöte... Ja helt ledig på engång går ju inte.

Nu har jag utfodrat mr A med lite mat. Kyckling, ris och curry stod på menyn.
Just nu sitter han och skriver på ett tränings schema, jag blir trött bara jag lyssnar på honom. Han skall börja spela innebandy igen så nu måste han komma i form... Man får väl lägga gomaten åt sidan och börja laga lite nyttigt ett tag då. Bye bye Big Boy!! :-( Han började prata om soppa i dag... inte min melodi!

I morgon om det är fint så blir det en tripp till mamma så att jag kan lägga mig och sola lillkroppen lite, sedan blir det en tripp till barnmorskan på eftermiddagen. Fullspeckad dag med andra ord. Livet är bra mysigt ibland....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0