Mindre bra

var min start på dagen idag. Ibland kan jag inte ens tänka tanken att ha saker planerade. Idag var det en sån dag. Jag tänkte uppvakta min moster idag som fyller år i morgon, men det var bara att lägga ner. Jag stod återigen i duschen när jag började känna mig svagare. Jag blir helt svimfärdig och det ända som hjälper är att lägga sig och kurrera tills det går över.
Jag får åka till min moster i veckan i stället eftersom jag åker till Bispgården i helgen med facket. Fasen vad skönt det skall bli att slippa helgjobb i allafall ett år framöver.

Även fast jag jobbar mitt sista skift nästa söndag så känns det väldigt långt borta. Jag har knappt någon ork att göra något och jag vill bara sova och ta igen mig. Idag mejlade jag in till kontoret om att om någon ville ha mina skift så var det bara att ge bort dom så kan jag ta semester. Jag hoppas att det är någon som har gjort en liten intresseanmälan så att jag åtminstone får bort ett... Jag har insett att jag inte är nån stålmänniska som mamma verkar vara. Jag klarar inte att jobba sex dagar i veckan längre.

Meeen guuud vad jag klagar! Ja, det är en sån dag i dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0