Mysiga killen!

Som de flesta som känner mig vet att jag oroar mig ganska mycket inför förlossningen, ja det belv ju inte direkt bättre nu när läget är som det är.
Jag är den lite hispiga i förhållandet och Mr A är den lugna... Hans lugn brukar får mig att varva ner men det gör det inte i den här frågan... tyvärr. Många säger att jag inte skall tänka så mycket på situationen, men en fråga.. Hur jäkla enkelt är det när man redan innan sjukhusets kaos var nervös?

Hursomhelst, när jag kom hem idag så väntade en present. En "före förlossningen present" av min kära sambo!
Som de flesta också vet är Efva Attling min stora favorit som smyckesdesigner....






Inte illa... inte illa!

Halsbandet är en ny design ifrån Attling som jag kommer att ha på syrrans bröllop! Armbandet har jag redan på mig.
Han är ju så go!

När jag förde över bilder ifrån kameran så la jag märke till att jag inte hade gjort det på ett tag... 

Lilla familjen på väg mot lite shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0