Mystisdag

I morse åkte jag och Hobbe till mamma. Lagomt till frukost gled vi in! Det var mysigt att vara där några timmar. Hobbe är en riktig social innehund. Han vill inte alls ligga ute på gräset själv, han står istället och piper efter oss... konstig liten man det där ibland. Varför inte slappna av och njuta utomhus när han får chansen?
Sedan var det dags för barnmorskan, i vanlig ordning så var det provtagningar, mätningar av magen och lyssna på hjärtljud. Hjärtljuden är så mysiga att lyssna på. Det låter ungefär som en galopperande häst i magen. Alla provtagningar var bra, magen växer precis som den ska och helt otroligt men jag har bara gått upp 13 kg under hela graviditeten. Det känns som att det vore mer men det är nog för att jag har blivit så vätskefylld.
Efter branmorskan har det blivit en liten tradition att åka ut och shoppa lite på birsta city, det är ju inte så ofta jag får med mig mr A på shoppingrunda. Det slutade med lite shopping till mig och mini mee...

Nu är det dags för att skära upp melonen och mysa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0