Om kärlek

Jag var in på Magnus Betnérs hemsida och kikade runt lite. Då hittade jag etts tycke om kärlek som jag var tvungen att citera...

"Jag gillar alla och jag bryr mig inte om de som säger att kärlek är dumt.
Alla älskar någon eller något och de som säger att kärlek är dumt kanske är rädda eller bara skäms att berätta att man gillar någon.
Jag gillar alla goda människor och de som är onda tycker jag synd om för att jag vet att de gillar eller älskar någon och vågar inte erkänna det.
Jag älskar min familj för att de finns alltid där för en.
Man kan älska vad som helst även om det är nåt fånigt.
Du kan känna andras kärlek och man vet och ser när någon är kär"



... så sant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0