Den stora dagen!

I lördags var det äntligen dags för min underbara Minnah att döpas! Det var en vacker dag som vi firade med våra nära och kära. Min kusin fick min kamera och han knäppte ca 100 bilder!! Tack Dennis för att vi fick minnen för livet på bild!
Blödig som jag är så började tårarna att rinna när Karro sjöng välkommen till jorden... Åhh vad vackert det var! Hon sjöng till min lilla dotter och det kom direkt till mitt hjärta.

Minnah fick jättemycket fina presenter och jag kan bara tacka alla igen för allt underbart hon fick!
Tack alla nära och kära för att ni delade denna dag med oss.

Tack mamma, Kristina, Lena och Anneli för att ni bakade sååå goda kakor!





Minnahs halvsyster Tova häller upp dopvatten

Gudmor Anneli höll Minnah när hon fick lite vatten på huvudet


Karro sjöng så underbart


Jag och min stora kärlek!

Minnah och Tova

Minnah med sitt nya "gungfår"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0