Ditten och datten!

Min dag började med lite frukost och shopping med syrran och en annan vän. Det är skönt att bara strosa på lite och kika runt även fast man inte shoppar häcken av sig. Visst... jag kom ju inte helt tomhänt hem... jag har ju inte tappat stinget helt! Jag hittade jättesöta skor som Minnah skall ha på sitt dop. En tröja till mig, en body till Burre, två dukar, té och lite våtservetter blev det också. Jepp!

Sedan kom det lilla äcklet förbi en sväng. Jag chockade henne med att bjuda på middag, inte något märkvärdigt för hon fick spagetti och köttfärssås. Det brukar vara hon som står i köket och hon får skylla sig själv för hon lagar såååå god mat. Men ibland känns det som att det är dags för lite pay back time.

Nu har vi fixat upp lite tavlor i Minnahs rum så att det blir färdigt någongång... I morgon skall jag sätta mr A i jobb så att det kommer upp lite mera på väggarna och sedan blir det en sväng ut och inhandla lite ljung..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0