En helt vanlig tisdag

Imorse vaknade jag före Minnah för hon sov nämligen till 09:30. Jag har ett underbart barn!!
Jag kände mig riktigt utvilad så innan lunch hade jag damsugit, torkat golven och kört en maskin med tvätt. Inte helt vanligt i min värld!

Senare fick jag ett riktigt efterlängtat besök av mamma och min moster. Det är alltid lika trevligt att sitta och småsurra med dessa godingar.

Nu sitter jag och kika på Äntligen hemma och inväntar Desperate housewifes....

... mer än så händer liksom inte i mitt liv just nu. Vardagen lunkar fram och jag tätt efter...

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Åh, ge Minnah en stor puss från mig också! Önskar att jag kunde se hur stor hon har blivit :)



KRAMAR

2011-11-11 @ 04:29:26
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0