Jag får verkligen inte...

... vara sjuk. visst kan jag och vill jag vara med Minnah dygnet runt, även fast jag är sjuk. Men tänk vad skönt det vore att få slippa resten av alla arbetsuppgifter som står på schemat. Igår var det bara att pallra sig iväg och lämna igen en släpvagn, tanka bilen, åka på apoteket och åka och handla mat. Hepp det var den dagen det.

Idag känner jag mig fortfarande inte kry, och varför skall jag göra det när jag inte hinner att kurrera? Just nu sitter jag med en dunkande huvudvärk med Minnah och måste skicka iväg lite kursanmälningar. Jag var ändå tvungen att åka in och lämna lönelappen så då är det ju likabra att skicka iväg dessa.
På väg hem blir det tippen med lite som skall kastas och sedan affären så att det går att laga mat även idag...
Sedan skall jag få besök av min bästaste mamma... lugnt och skönt. Det var länge sedan som jag satt och surrade med henne.

Japp... så i morgon lär jag vara lika dåsig och lika sur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0