Liiite sliten

Igår var det dags för "efterhippeparty". Möhippegänget ifrån syrrans möhippa träffades hos Ingela. Det blev en tre rätters middag, vin, baileys, tjejsnack, trevligt sällskap och massor av skratt. En riktig trevlig kväll som kom så behövligt för mig. När klockan var 02:00 så fick Svenne hämta två fnittrande syskon. Han måste ha haft en ganska rolig bilfärd!
Mr A var inte road när jag väckte honom och ville berätta om min trevliga kväll...
I morse när jag vaknade så kan jag lätt erkänna att jag inte var lika fnittrig! Fyyyy vad sliten jag kände mig.

Idag åkte vi med snigelfart på hala vägar till Vigge där syrrans svärmor med vänninor hade julmarknad. Trevligt trevligt. Minnah fick en liten jultomte av sin mormor.
När mamma, Svenne och syrran med barn åkte dit så möttes dom av en skenande häst som kom rakt emot deras bil, när hästen var några meter ifrån huven så svängde den, men förstörde sidospegeln på bilen. Hemska tanke.. hästen skulle ha kunnat kommit genom framrutan och rakt in i bilen. Fyyy vad läskigt.

Nu har vi legat och vilat lite efter maten.. Det slank ner en liten pizza idag :-) Nu blir det mys resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fikadejt tisdag eller torsdag? :-)

2011-11-20 @ 22:29:59
URL: http://fenixcharisma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0