Long time ago

Jag skall vara helt ärlig... Jag har ingen motivation till att skriva... Jag befinner mig i en otrolig svacka just nu. Inget förutom Minnah känns bra. Min satans magkatarr har kommit tillbaka också.

Jag känner mig less
Jag känner mig frustrerad
Jag känner mig sorgsen på nått sätt
Jag känner mig uppgiven
Ibland får jag känslan att jag vill sätta mig i ett hörn och gråta ut allt som känns fel, men då får jag ett underbart leende ifrån Minnah, Människan som betyder det allra bästa i mitt liv.

I går träffade jag "spegeln"... Hon som ser allt, kan mig som sig själv, förstår mig, inget går att dölja... hon är som ett hököga som inte lämnar något åt skuggan. Min lilla moster. Det är skönt att få ventilera över en cigg ibland... Tack spegeln!

Jag hoppas att jag mår bättre snart.

En positiv sak är att Minnah har fått sin första tand!!

Till min kära kusin som är så långt bort: Nattis, vi får se till att jag är i närheten när du skypar med Tommy och Pia så får du se Minnah "live". Det är tomt här hemma utan dig men jag hoppas att du har det bra och lever ett riktigt äventyr! Pusselipuss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0