Lördagsmys

Igår var jag och Mr A på en shoppingsväng. Det behövdes inhandla lite till hemmet.Jo men hem kom vi med en bil full av påsar och kanallister. Så där satt jag på golvet och pysslade med blommor som jag hade köpt, jag gjorde lite fint på köksbänkarna och idag planterade jag lite ljung ute.
Idag fortsatte vi i pysslandets anda... upphägning av tavlor, uppsättning av gardin i köket, tillfixning i badrum, upp med kanallister och lite mer smått och gått.
När jag satt i soffan och gav Minnah mat så knackade det på dörren. In kom min halvsyrra och hennes sambo.... och där satt jag med oborstat hår så luggen stod rakt ut. Tur att det var släkt som kom, annars hade dom vänt i dörren!

I morgon åker Mr A på match och då skall jag och Minnah städa och fortsätta pyssla. Nu börjar det kännas hemtrevligt.
I morgon kommer Minnahs farmor och farfar på besök så hon kommer att få bada i mys!

Nu skall jag titta på " Så mycket bättre " jag har alltid gillat Eva Dahlgren och i kväll är det hennes kväll!!




Lite nostalgimys på hög nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0