mys och träning!

Igår fick jag nog. Det känns som att jag är instängd i Baloos kropp. Jag känner mig stor och fet så jag beslöt mig för att ställa mig på stepmaskinen som nu är framplockad. Där stod jag och steppade som besatt. Jag hade så mycket ilska och sorg innombords så att jag höll på en halvtimme och svetten rann ifrån pannan. Det var riktigt skönt efteråtild. Så idag skall jag ladda för åter en urladdning!

Efter duschen så hällde jag i badvatten så att jag och Minnah kunde bada tillsammans. Det var så mysigt när vi satt där och plaskade med badankor.

Idag har jag städ och tvättdag, en mindre rolig dag med andra ord. Syrran och Sara var förbi en snabbsväng, lika trevligt som vanligt.

Nu har jag tagit in ved och hängt tvätt. I kväll blir det paj, vitlöksbröd och en god sallad till middag. Så nu är förberedelserna gjorda inför fredagsmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0