Uppdatering

Igår tog mr A med mig först på dollar store och sedan på Birsta city för en mysdag. Han vet att jag mår bättre av att flanera runt i affärer så han följde snällt med. Han vet hur han skall få mig att må bättre.
I går blev det även en upplevelse för Minnah. Hon fick smaka gröt för första gången och hon var helt tokig i det. Mr A han knappt att fylla skeden med mer gröt innan hon började skrika.



Lilla pärlan är sååå söt när hon äter!

Idag fick jag oväntat besök på morgonkvisten. En kollega som bor här i krokarna kom förbi med en blomma och present. Där stod jag helt yrvaken och chockad,men skoj var det.

Jag fick ett sms av min svärmor som undrade hur jag mådde, och jag svarade med att min lilla solstråle förgyller min vardag. Precis när jag skickade sms:et så bröt det lös... Den lilla solstrålen har varig tjurig och grinig sedan dess. Jag tror och hoppas på att det beror på att tänder är på väg att inta lillmunnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0