Äntligen!

Nu har vi fixat nytt internet, det gör att jag åter är vid min dator och mina bilder. Förut så har jag haft mrA:sdator och den är segare än allt.

Igår blev det flyttning av mycket som skall till övervåningen. Jag tyckte att min soffa blev lite för stor för rummet och när jag påpekade att vi kan sälja den och köpa en ny så suckade mr A.... undra om han tycker att jag har mycket idéer? Men men, sån är jag!

Det händer inte så mycket här på min front. Så nu kommer lite bilder som jag har tänkt lägga upp ett tag men inte haft tillgång till..


Alla dessa kläder shoppade jag och Minnah när vi fick presentkort av mina kollegor!


Mamma och jag


Vinkväll... det kanske syns!


Min moster verkar ha något spännande att berätta!


Idag lyckades Minnah att ta ut nappen ur munnen och sätta i den på rätt plats igen! Hon lär sig nya saker hela tiden och jag riktigt känner hur fort tiden går. Jag skulle vilja trycka på paus ett tag och få njuta ännu mera av tiden. Nu ligger hon här bredvid och är nybadad och glad.


Tänk vad dessa små fötter kommer att vandra långt.... och bli mycket större! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0