Det var helgen det.

Nu var det återigen ett tag sedan jag skrev... I´m so sorry.

I fredags fick jag trevligt besök av Sandra och hennes härliga barn. Åh vilka underbara ögon den minsta har! Det märks att Minnah är nyfiken på andra barn... hon riktigt stirrar ibland. Elize är bara 3 månader äldre än Minnah, så det såg roligt ut när småfröknarna satt i stolarna bredvid varandra. Minnah fick smaka majskrokar och hon gillar dessa mycket så nu har vi köpt en egen påse.
Det var riktigt trevligt och jag hoppas att vi gör om det snart. Tack sandra för dina jättegoda kakor!!

I helgen blev det mest sysslor här hemma. Klippning av gräs och häck, åkte med renoveringsskräp till tippen, städning, installering av häll och andra måsten.

Idag har jag jobbat på förmiddagen och det känns ganska skoj att få komma ut och vara lite social. Sedan tog jag upp min halvsyster och hennes sambo på stan för att ge dem lift hem.
Det kliar lite i mina shoppingnerver så vi åkte ut en sväng på IKEA och köpte lite nödvändigheter där. Jag har sökt med ljus och lykta efter två längder öljettgardiner till köket... vi har fyra längder men behöver två till, men dom finns inte längre... fan vad less jag blev. Jag vet inte hur jag skall lösa problemet nu. Kanske stjäla mammas???

Här kommer lite Minnahbilder!


Hon har blivit stark i nacken nu på slutet

Så här ser det ut när man inte vill ligga på rygg!

Man kan bli lite lätt trött om man får sitta vid bordet när familjen äter middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0