Eko!

Det börjar bli glest mellan allt i lägenheten nu. Blommor och gardiner börjar bli nedplockad och nu har känslan kommit att det fasen inte är långt kvar tills jag slipper att vara stadsbo. de sista dagarna som jag hör grannens hälar, grannens hund som slänger sina ben i golvet, hunden som skäller i trappen, hon som har fest ofta, folket som går förbi utanför fönstren, folket som sitter utanför vardagsfönstret, de som inte städar i tvättstugan... ja visst låter jag som en gnällkärring?! Jepp jepp det beror på att jag längtar efter fåglarnas kvitter, känna den ljuvliga lantluften, känna lugnet... och bara vara!

Det skall bli skönt när detta är över. Det har varit otroligt stressiga dagar och jag vill bara sitta ner och känna lugnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0