Ljuset slocknade lite

Allt verkade helt okej igår... tills jag fick veta att en elektriker måste koppla in hällen. Om man inte kan det här med el så kan den gå sönder om man kopplar fel.... Jahapp... blev inge matlagning än. Vi kan få hjälp på söndag tidigast så det är bara att hålla humöret på topp. I morgon kommer mr A:s dotter och vi tänkte äta tacos så jag får åka till någon för att bryna köttfärsen.
Alltid är det något liksom.

I kväll blir det kämpigt för mig... Det är robinson, criminal minds och hockey samtidigt... snacka om zappilizappa fjärrkontrollen så att den glöder. Hockeyn går ju inte att missa med tanke på att brynäs möter luleå. Criminal minds är det säsongsstart på och robinson gillar jag.

Idag när mr A slutar så skall vi packa Svennes släpvagn full och åka till tippen. Sedan är det mycket annat som skall göras också.


Minnah sitter med sin moster och sina kusiner


Minnah sitter i Signes knä


Jag och Signe leker lite


Hoppsan! Där flög Sara förbi!


Dessa vackra blommor fick vi av Pia. Tack så mycket!!


Mr A har zoomat in fikat


Min underbara moster


Min mamma och morbror tycker att det är intressant att se kaffekopparna fyllas! Haha!!


Jag började att skratta när jag insåg hur många kokböcker jag har. Jag borde vara som en klippa i köket med tanke på antalet... annars har jag fått dom av de jag har bjudit på middag!


Finn ett fel! Men Hobbe verka gilla att ligga i Minnahs babygym


Minnah lyckas att få nappen in i munnen själv nu! I bland blir det en liten missbedömning men ibland sitter den där den ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0