Mammas äppelkaka....

vart är du?????????????? Jag blev paniksugen på mammas äppelkaka! Den är så god och skulle sitta som en fläskläpp nu. Hon skulle kanske komma förbi någon kväll i veckan så om jag har tur kanske hon tar med sig en bit....

Idag har det varit en städdag... en tråkig dag med andra ord. Jag är fortfarande lite bitter över att gardinerna inte finns längre, men det är väl lika bra att köpa nya ( Å vad glad mr A blir) haha!

Undra om jag och Minnah får med oss syrran till birsta någon dag? IKEA har frukostbuffé för 29kr som är som en hotellfrukost. Varför äta en smörgås och en kopp té på Charm för en hundring när man kan få en hel buffé med äggröra, prinskorv, ägg och mycket annat för så lite pengar!

I helgen lånade jag syrrans bil en sväng. Jag måste säga att jag blev helt frälst. Nu funderar vi på att byta!


Undra när mr A blir gråhårig på grund av mina påhitt?

Snart kommer min kära svärmor med en bananpaj... dags att piffa till luggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0