Nu jäklar rasslar det till!

Det känns lite som att det mesta har suttit i klister när det gäller hantverkare... Seg som sjutton på att göra färdigt, bilen rasade och telefonen la av! Välkommen till min värld!

I går ringde allas våran bästa bilmekaniker och berättade att min bil är färdig. Jag kan varmt rekomendera Medskogs bil när det är dags att laga bilen. Tomas är kanonduktig och ärlig. Många försöker att suga ur varenda slant de kan men sån är inte han!

Jag och Anneli var och fixade lite saker till våra hem och då började hon att fladdra med sin iphone som hon köpte tidigare den dagen... då åkte vi och köpte en till mig också. Jag var nog den enda i Sundsvall som inte hade internet på telefonen, till och med mamma hade det före mig! Nu är jag en nöjd iphone ägare!

Just nu sitter jag hemma och lyssnar på när byggkillarna fixar färdigt vårat kök. Det skall bli så skönt att kunna laga mat igen!

Poff poff så rasslar det till och jag ser en ljusning!

Hobbe har funnit sig tillrätta här i huset... han ligger mest och slappar lite överallt. Han har revirat in hela bostadsområdet så han tycker att han är chef nu.

Minnah är fortfarande snäll och helt underbar! Barnmorskan sa att hon var ett riktigt A-barn... otroligt snäll och ser ut som en docka! Jag kan inte annat än att hålla med.
Nu har hon kommit underfund med att det sitter fötter på hennes ben... så fort hon ligger på rygg mellan rullningarna så är en fot i munnen.... Gud så enkelt det är att byta blöjor nu!! NOT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0