Se där ja...

... nu i två dagar har min mage varit helt upp och ner. Jag har inte mått nå bra alls. Igår tyckte jag att jag var någolunda kry så jag åkte till syrran för att hälsa på. Allt känndes jätte bra, hela dagen... tills jag åt middag för då fick jag jätte ont i magen igen och var spyfärdig. Jag vet inte om det är en släng av magsjuka eller om det är min magkatarr som gör sig påmind. Det har ju blivit mycket skräpmat den sista tiden eftersom vi inte har haft tillgång till att laga mat hemma. Så jag tror att det är lilla magkatarren. Dålig mat och mycket stress inombord gör nog sitt.

Idag skall vi åka och rensa lägenheten på de sista prylarna. Urstädningen börjar 14:00 idag och då skall det vara tomt. Guuud så skönt att kunna lämna lägenheten bakom sig!!!

Bara jag är ifrån Minnah några timmar nu så saknar jag henne så mycket. Jag verkligen tokälskar henne och är nog beroende av hennes närhet. Jag är noga med att berätta varje dag hur mycket jag älskar henne och att jag alltid kommer att finnas för henne. Lite töntigt kanske eftersom hon bara är drygt fyra månader men jag kan inte låta bli. Jag vill verkligen att hon skall veta det. Man kan inte säga hur mycket man älskar en person för mycket, snarare för lite.

Mamma har alltid varit noga med att både jag och syrran känner oss älskad. Jag är evigt tacksam för det  eftersom att det är skönt att veta att hon alltid finns där. Min moster är likadan.... och jag vill att Minnah skall känna så om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0