Ditten och datten

Igår var jag och syrran och shoppade lite. Minnah fick presentkort ifrån mina kollegor på taxi som välkommen till världenpresent. Det blev lite smått och gott! Bildbevis kommer senare! Tack mina kära kollegor som vet att presentkort alltid går hem hos någon som älskar shopping!!

Det här med att vara förvirrad... Jo jag har gjort det igen! Som jag skrev förut så är min bil trasig så nu åker vi i mrA:s bil. På väg hem ifrån renoveringen av huset härrom kvällen så åkte vi in på macken. Jag gick in, handlade, gick ut, hittade inte bilen, stod som ett fån och kollade vart fasen mr A hade tagit vägen... tills jag upptäckte att bilen stod typ en meter ifrån mig... jag glömde att vi åkte en annan bil än min... Där satt mr A skrattande och skakde på huvudet. Man kan ju undra vart fasen jag har glömt min tankeverksamhet ibland.
Kanske skall jag införa "veckans Jessica" här på bloggen! Haha
                                                      

I helgen är det tänkt att vi skall börja flytta lite, iallafall det som skall på övervåningen så att det inte blir allt på samma gång. Plus att då kan jag pyssla lite med uppackning på dagarna.
                                 

Min älskade dotter har blivit såååå stor. Hon vill sätta sig upp nästan hela tiden när hon ligger. Det går inte så bra för henne men hon försöker iallafall. Hon är så söt när jag hjälper henne och hon tar i.
Mitt hjärta riktigt smälter när hon ler och låter lite samtidigt som hon ser lite blyg ut. Hon är bara så underbar! Jag riktigt älskar henne hur mycket som helst.

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0