Minnahs påhitt!

Minnah ligger nu i sitt babygym och pratar med sin favorit, katten Jansson. Hon har kommit på att om hon lägger sitt knä på sin speldosa så börjar den att låta. Nu är det samma melodi om och om igen!
I morse när hon var hungrig fick vi ett litet problem... När hälften av maten var kvar så började hon att le hela tiden så hon hade inte tid att äta, sedan kom hon på att hon var hungrig och efter några sekunder började hon att tokle igen! Det tog lite tid att få i henne maten men det var värt varje ögonblick. Det är inte svårt att älska den lilla prinsessan. Hon utvecklas så mycket nu och det går så fort med allt. Verkligen underbar att se.

Idag har vi varit och lunchat med Anneli och hennes småtroll. Ja, det blev ju de obligatoriska varven på birsta city såklart. Hemkommen med tre shoppingpåsar känner jag mig skapligt nöjd. Ja jag måste säga att jag är nöjd över dagen i stort sett hittills.

Ikväll blir det fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0