Ooops!

Nu var det länge sedan som det kom ett litet inlägg här! Det har den enkla anledningen att jag håller på att renovera häcken av mig... Naglarna är nu ett minne blott, kort som satan och jag känner mig naken på mina händer! Men det är inget att göra, det är bara gilla läget.
Jag drömmer snart mardrömmar om färg, penslar och rollrar. Men nu börjar det att synas lite resultat. Underarbetet är så gott som färdigt. Mr A har satt upp väven i vardagsrummet och i morgon börjar han med köket. Tapetseraren har varit sjuk så han skulle börja med sovrummen och kontoret i kväll. På måndagmorgon drar golvarbetet igång... Och jag fortsätter att måla häcken av mig.
Mitt och Mr A:s liv denna vecka har bestått av renovering och sova.. Mr A har jobbat också.
Det är tur att det säkert blir jättebra när det är färdigt så att allt slit har lönat sig.

I kväll spela Mr A innebandymatch så jag tänkte passa på att ha lite fredagsmys med Minnah och Hobbe, men båda somnade så jag tog tillfället i akt och damsög, plocka undan lite tvätt och sånt som har varit totallt bortglömt den senaste tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0