Renovering pågår

Det händer inte så mycket spännande i mitt liv nu. Det är mest sova, renovera och planera som står på schemat. Idag var Minnah med, hon sitter i sin babysitter och är så snäll.
På onsdag sätter tapetseraren igång med de tre rum han skall göra färdiga. Han sa att han skulle bli färdig tills på fredag. Äntligen börjar det snart att bli resultat av ett färdigt hus! På onsdag eller torsdag kommer väven som vi skall ha i kök och vardagsrum så på torsdag kommer mamma och Svenne för att hjälpa oss med den. Om ca 2 veckor blir köket monterat och då räknar vi med att kunna flytta in efter det! Golvet är inte på sin plats än men det skall ligga på plats inom två veckor...
Japp, i stort sett hela nedervåningen får sig ett litet ansiktslyft. Det märks i rygg, axlar, handleder och handflator... Jag är trött i kroppen och i huvudet. Tusen saker att hålla reda på och planera gör att jag knappt kan somna på kvällarna. Den kväll som renoveringen är färdig skall jag sätta mig ner med ett stort glas dooleys och sedan bara pusta ut!

Jag bara längtar efter att få inreda lilla Minnahs rum.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart i Vattjom är det ni ska flytta då? Vi måste se till att ta en lekamedbarnochdrickakaffe-dag när ni kommit på plats! :)

2011-09-20 @ 08:04:23
URL: http://fenixcharisma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0