Uggs!!!

Idag var jag ute på Birsta city och tog en lunch/fika med en härlig vän. Det var riktigt trevligt för det känns som en evighet sedan vi träffades. Hon har samma humor som mig och jag blev på så bra humör av att träffa henne. Det behövdes verkligen en liten pratstund med tokfia. Minnah fick jättefina presenter av henne som kommer att passa perfekt i hennes rum.
När vi gick en liten runda så hittade jag miniatyr uggs till Minnah! Hon kommer att bli såååå söt i dessa!

Dom är ju så söta!! Sådan mor, sådan dotter... det är klart att Minnah gillar skor!

Sedan var det bara att åka hem och ge Minnah mat för att sedan åka och kika på tapeter. Vi skall tapetsera om kök, vardagsrum, sovrum, Minnahs rum och kontoret nu innan vi flyttar in och vi hittade fina till alla rum. Det blir ganska diskreta tapeter i hela nedervåningen, det känns stabilast plus att man vet att det håller länge.
Vi skall även byta golv i hela nedervåningen så jag ringde golvläggaren idag. Imorgon ringer han angående pris och tid. Det är en bekant till syrran som är golvläggare. När jag berättade för honom om Hobbes tassar så berättade han att deras hund hade rymt i helgen. När hon kom hem så hade hon skurit upp ena hela sidan på kroppen. Fyyyyy!!!

Om en vecka får vi nycklarna till huset. Då är det operation renovering som gäller!! Bort med alla lister, målning av tak, ta bort gammalt golv, riva kök och lite mera smått och gott. Den som vill hjälpa till är hjärtligt välkommen!! Fast inte mormor eller farmor, Minnah vill gärna umgås med någon av dem medans vi målar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0