Veterinär och tapeter

Dagen började med ett återbesök för Hobbe hos fröken doktor. Såren har läkt ihop över all förväntan som hon sa. Egentligen tyckte hon att vi borde röntga lillkroppen men med tanke på att han svarade så dåligt när han fick lugnande så är det en dålig idé. Det tog så många timmar innan han återhämtade sig. Hon tog ett leverprov på honom som inte visade så bra. Han hade förhöjda värden så nu blir det medicin pga det. När han har bra värden igen skall han få äta medicin mot sina leder tills vidare.
Vi fick även en remiss till sjukgymnastik. Ja lillkroppen behöver det!


Japp! Hit skall vi. Jag tycker att namnet känns bekant.... Haha! Hon är min mosters väninna!
Hobbe och jag gillar henne så jag skall ta och slåen signal till henne nu någon dag.

Hon är massör också... Hobbe gillar när folk knådar lite på honom.. undra om hon har en sån massagebänk som Agnes-Nicole hade till sin hund? En liten fluffig kudde kanske? Han gillar ju att bli behandlad som en liten kung!


På eftermiddagen åkte vi och kikade på mer tapeter. Idag hittade vi fina som var billigare än de vi hittade igår så vi passade på att shoppa! Nu är tapeter till kontoret och sovrummet inhandlat.. förutom fondväggen i sovrummet. Den skall vi beställa i morgon. En rulle av fondtapeten kostar lika mycket som hela kontorets tapeter... viss skillnad på pris.

Att en sån liten kropp som Minnahs kan överrösta tv:n när det gäller snarkningar! Haha hon är ju för go.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Men!!!! Vad är det jag ser?? Ska Hobbe komma på spa?Hmmm, någon rosa eller blå fluffig kudde har jag inte men jag hoppas det går bra ändå ;-) Vi se´s väl imorgon fredag hos partyprinsessan Pia? :-)

2011-09-08 @ 09:21:33
URL: http://www.sundsvallshundgym.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0