Vilket uppvaknande!!

Igår fick jag stiga upp tidigt. Jag jobbade!! Jepp, styrelsemöte på facket. Det var skönt att komma iväg och göra lite nytta. Sedan var det bara att svida om till byggarebob kläder och fortsätta renovera. Tapetserarkillen kom förbi och kikade på hans jobb. Han sätter igång till veckan. Sovrummet, kontoret och Minnahs rum skall han fixa. Kanon nu är vi på hugget! Det känns bra att det vi river får återställas till det finare så fort!

I morse hade jag och Minnah sovmorgon, hon somnade vid 23 och vaknade strax efter 09. När jag hade gett henne mat så loggade jag in på facebook. Aaaaah där hade mr A lagt ut en bild av Minnah i en TIMRÅ TRÖJA!!! Jag höll på att ramla ur soffan för jag håller ju på BRYNÄS! Som i facklig anda säger jag bara: Upp till kamp! Nu har min kära sambo lagt ribban. Det är ju klart att Minnah är en liten brynäsare!!! Shopping shopping!

Nu är det dags att göra sig klar för ännu en dag med renovering. Hittills är alla naglar hela :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0