Här går det undan

Tänka sig, klockan är strax efter tio och jag har redan städat hela huset. Så går det när man har en dotter som har besvär med magen och vaknar tidigt av att blöjan är full. Hade det gått så skulle jag byta med henne för jag vill inte att hon skall må dåligt.
Igår när mr A kom hem så åkte jag till gymmet, det har inte gått bra med träningen sedan jag kom hem ifrån fjällen. Igår orkade jag att jogga två kilometer istället för fem... Mitt i allt fick jag gå och sätta mig i omklädningsrummet för jag höll på att svimma. Varje gång jag har tränat nu så har jag fått som mjälttugg fast i hela magen så att jag knappt kan gå. Jag fattar inte vad det är för fel på min kropp. Resten av veckan blir det bara promenader med Minnah. Nästa vecka tar jag nya tag och hoppas att det går bättre.
Igår stack jag och shoppade nya lampor till fönstren i kök och vardagsrum. Gryyyymt snygga! Så nu har vi nya gardiner, nya lampor och nya ljusstakar till kök och vardagsrum samt att nya saker ligger och väntar till hallen som skall göras om. Jag vill verkligen ha hallen färdig nu för det ser förjäklig ut nu. Plus att jag vill få upp tavlan på Minnah och Hobbe. Fasiken vad jag saknar honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0