Long time

Men nu får jag nästan ta på mig skämmsmössan. Sååå länge sedan var det som jag bloggade.

Vi var i Vemdalen över påskhelgen. Det var trevligt med lite miljöombyte några dagar.



Inte illa!

Minnah sitter och chillar lite

Minnah myser med mormor och Svenne

Mr A ser inte helt missnöjd ut

dotter med pappa läser en bok som hon fick i påskägget av mormor

Morgonmys i sängen

Majskrokar är alltid gott

På väg hem... bakom syrran

Nämen! En liten badanka!

I går var jag hos syrran och kikade på lets dance. Riktigt mysigt var det att få lite egentid med henne. Ibland känns det som att vi umgås alldeles för sällan. Jag älskar min syster och ibland saknar jag våra pratstunder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0