Meeen vad f**n!

Att kika ut på den snötäckta gräsmattan i morse var som ett slag i ansiktet. Där stod jag som en gapande byfåne och såg hur mina planer i vårvädret försvann. Det var tänkt att jag och Minnah skulle ta en långpromenad och sedan lite pyssel på gården men lusten drog som en avlöning.
Jaha... det blir en innedag, tråkigt för Minnah tänkte jag. Men jag har visst en duracellkanin till dotter, eller så var syrran inne här och smög i morse och gav Minnah lite av hennes kusins energi. Här har det varit ett race hela förmiddagen. Jag fattar inte hur ongen kan krypa så in i helvete fort... runt runt runt här hemma och hon låter som ett brandlarm! Hennes mage är inte alls bra men tydligen har hon ork ändå. Nu är hon kraschad i sängen och jag njuter av lugnet.


Så här såg mina nyplanterade blommor ut i söndags... idag fick jag ställa dem under taket i hopp om att dom trivs ändå.

Minnah tyckte att det var så mysigt att vara ute i solen och känna på gräs, stenar och leka med hinken.

I söndags gick det inte så bra för Brynäs. Men ikväll tar vi nya tag och håller alla tummar och tår. Ikväll hoppas jag på SM guld!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0