Omotiverad

Min hjärna känns tom, i flera dagar har jag funderat på vad jag skall skriva men jag kommer inte på något. Är det för att vardagarna bara lunkar förbi? Eller att jag har ett händelselöst liv? Varje vardag ser likadan ut. Mr A åker och jobbar, jag och Minnah leker och gör alla sysslor för hemmet, fixar med middag tills mr A kommer hem, fortsätter och leker, Minnah somnar, vi blir sittandes i soffan resten av kvällen tills man hasar till sängen som ett miffo. Jag blir rastlös och springer snart på väggarna.

Idag fick jag besök av Sandra och hennes lilla dotter. Det var lika trevligt som vanligt. Skönt att bara sitta ner och surra lite om allt och ingenting. Även om hon fick stå ut med mitt trytande humör de första minuterna, jag tror och hoppas att hon tog det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0