YES YES YES!!!

Äntligen! Brynäs är i final och jag är så jäkla nöjd. Medans mr A var på Timråmatchen så mysde jag till med tända ljus och Brynäs avgörande match...


Igår var jag på Signes gymnastikavslutning. Hon var så duktig!



En stolt mamma tittade på sin lilla skatt

Jo det är klart att lilla duracell var med också!

Det är klart att bästaste Signe fick en liten present av moster

I helgen fixade vi lite hemma och mr A fick den stora äran att sätta upp ett väggord eftersom han är mer noggran än mig...

Resultatet blev jätte bra!

Anneli är ju som sagt väldigt duktig i köket. Så här såg smörgåstårtan på min födelsedag ut

Hon är ju lite gamig också så jag hann inte att ta en bild på hela... biten som saknas ligger på hennes tallrik!

Så.. nu är det dags för en Minnah dos...


Minnahs första gympapjux

Minnah har fått egna hörselkåpor

Ops där stack det upp ett huvud!

Minnah leker med farmor

Min gogumma

Min underbara dotter somnade i min famn efter en dag med farmor och farfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0