Jaha, är det slut nu?

Dagen börjar gå mot sitt slut och det känns som att jag inte har gjort någonting. Vissa dagar rusar iväg ibland så att man inte ens hinner att tänka.
Hösten flåsar runt fötterna och det är mörkt på kvällarna, tempraturen är sval och snart är det dags att ta in utemöblerna. Vart tog sommaren vägen? Var den någonsin här? Är inte svenska sommaren bättre än så här numera? Jaha, är sommaren verkligen slut nu? Vad hände?
 
I morgon måste jag börja packa. Jag skall till Örebro på kongress och blir borta ifrån Minna en hel vecka. Hur skall detta gå utan att jag saknar ihjäl mig? Vad skall jag packa så att det inte blir överdrivet mycket?
 
I bakgrunden hörs Breaking news med Filip och Fredrik... men ursäkta... När faaan skall dessa två sluta att skrika och vara som flamsiga små tjejer? Jag kan verkligen inte gilla dessa och det är så skönt att man får tycka vad man vill... synd bara att det inte är jag som har fjärrkontrollen så att det går att byta...
 
Å vilka i-lands problem jag har idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0