Lite blondare, lite roligare!

Idag har jag varit hos frissan. Jag började tycka att jag såg lika ut hela tiden... känns lite bortkastat att gå till frissan och komma därifrån i stortsett likadan..Så idag slog jag till med en liten ljusare outfit på huvudet. Nää jag är inte helt blond, bara slingor. Jag blev nöjd och glad!
 
Sjukt goda hallon har vi! Tänk vad mysigt det är att kunna gå ut på tomten för att plocka vinbär, hallon, jordgubbar, äpplen, sallad och rabarber. Det är vardaglig lyx!
På bilden är det pannacotta med färska hallon. Dessertskålarna köpte jag i Sthlm.
 
I söndags hade vi söndagsmys med äpplen, chorizo och dipp. Äpplen och dipp är hur gott som helst.
Är det inte mysigt så säg?! I´ts löööve in the air! Lite konstig bild kanske. Här är den större hjärtformade skålen. Jag är så nöjda med dessa!
 
Lilla fröken Minnah är så nöjd med sin docka och ännu nöjdare blev hon när hon fick en dockvagn av mormor. Hon går omkring mest hela tiden med vagnen (eller telefonen och låtsaspratar) och ser nöjd ut.
Jäklar vad jag älskar denna lilla prinsessa. Det går inte med ord att beskriva och det är säkert tjatigt att alltid få läsa det men jag kan inte låta bli. Det bara värmer i kroppen när jag har henne nära.
 
Jag hittade en bra text...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0